Skontaktuj się z nami! Usprawnij i uporządkuj pracę Twojego sekretariatu.
Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00. Aby skontaktować się z nami, wystarczy kliknąć w ikonę czatu, a następnie wysłać wiadomość.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz wysłać wiadomość na adres kontakt@alesekretariat.pl. Postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość w ciągu 24 godzin od jej otrzymania.
Jeśli wolisz kontaktować się z nami telefonicznie, skorzystaj z numeru
(+48) 89 624 58 80. Nasi specjaliści są gotowi, aby udzielić Ci natychmiastowej pomocy.
Jesteś nowy na rynku? Prowadzisz niewielki sekretariat? Możesz korzystać z darmowej wersji aleSekretariat bez żadnych ograniczeń czasowych!
Wersja darmowa to za mało? Przejdź na płatną licencję w dowolnym momencie.