Czym jest aleSekretariat?

aleSekretariat to przeglądarkowa aplikacja do obsługi najważniejszych procesów w sekretariacie – prowadzenia elektronicznej książki korespondencji, dekretacji, obiegu dokumentów, delegacji, ofert, urlopów, obsługi zamówień, płatności itp.

Jak się zarejestrować na aleSekretariat.pl?

Aby pracować w aleSekretariat, należy się zarejestrować na platformie. Podczas rejestracji będziesz musiał podać swoje dane, takie jak:

  • imię
  • numer NIP Twojej firmy
  • numer telefonu

oraz wybrać jeden z dostępnych pakietów:

  • Green (darmowy)
  • Silver (od 49,00 zł miesięcznie)
  • Gold (od 99, 00 zł miesięcznie)
  • Platinum (od 159 zł miesięcznie).

Czym różnią się pakiety aleSekretariat?

Pakiety różnią się dostępnymi funkcjonalnościami. Pakiet Green jest dostępny za darmo bez żadnych ograniczeń czasowych i pozwala m.in. na wprowadzenie do 10 wpisów w Książce Korespondencji oraz do 10 umów w każdym miesiącu.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat dostępnych pakietów? Przejdź na stronę alesekretariat.pl.

Bez względu na to, który pakiet wybierzesz, przez pierwsze 30 dni będziesz mógł korzystać z niego za darmo. Później trzeba będzie opłacić wybrany pakiet lub przejść na darmowy pakiet Green.

Czym jest klucz do chmury?

Po zarejestrowaniu się na platformie aleSekretariat otrzymasz wiadomość e-mail, a w niej: Klucz do chmury niezbędny do pierwszego zalogowania się.

Skąd mam wziąć klucz do chmury?

Wiadomość z kluczem zostanie wysłana na adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji.

Pamiętaj o sprawdzeniu wszystkich folderów swojej poczty!

Jeśli po zarejestrowaniu się w aplikacji przeglądarkowej aleSekretariat na skrzynce e-mail nie będziesz mógł znaleźć wiadomości z kluczem do chmury, skontaktuj się z nami.

Pamiętaj! Klucz do chmury może być Tobie potrzebny w przyszłości, np. podczas procesu weryfikacyjnego, dlatego pilnuj go dobrze.

Indywidualny adres do logowania w aleSekretariat

Podczas rejestracji utworzony zostanie Twój indywidualny adres do panelu aleSekretariat. Korzystaj z niego, aby szybko i wygodnie logować się do platformy. Podczas logowania podawać będziesz jedynie swój login (nazwę użytkownika) i hasło.

Jeśli będziesz chciał logować się do platformy ze strony głównej aleSekretariat, będziesz musiał podawać także swój klucz do chmury.